måndag 27 december 2010

Tillbaks till ordning

I dag var jag in till stan och skulle byta två böcker jag fick av min familj men böckerna låg hemma kom jag på när jag kom fram.
Istället så gick jag och handla lite rea saker.

När jag kom hem så åkte julen väck, det känns bra att få till baka mina kära prylar som stått undan ställda under några veckor så denna söta skål och lite fina rosa saker kom fram igen.

Granen var så ful så det var bara skönt att slippa den nu och tomtarna som har stått framme ett tag måste snart börja dammas så då är det lika bra att plocka undan dom.

Jag hörde någon som sa att dom brukar köpa julklappar på rea till året efter ganska smart faktiskt bla. köpte jag i dag en stor röd snygg ljuslyckta som hade kostat 200 kr i dag kostade den 100 kr. Om man köper tröjor till män på Dressman så i dag hittade jag super fina tröjor för 150 och 200 kr så jag slog till och köpte och lade på present hyllan.
Nu ska jag sitta och mysa i mitt åter ställda hem.

1 kommentar:

  1. Oj, det var snabbt. Jag tror jag väntar till efter nyår med att städa ut julen.
    Syster

    SvaraRadera