onsdag 8 december 2010

Gröt och studier

I dag har vi haft grötlunch med våra pensionärer på jobbet det var sista gruppen före jul. Jag fick med mej en Amaryllis hem det är alltid kul när man får något.



Det är en gammal skola vårat församlingshem, jag gick i små skolan där så det finns en del minnen från den tiden, ni kan förstå att det känns ganska häftigt att jobba där och träffa dom gamla som jag kände när jag var liten det konstiga är att jag tyckte dom var gamla redan på den tiden.

I dag har min son varit hos en studievägledare och sökt lite kurser till våren, han ska komplettera en del gymnasiebetyg.
Jag är så glad för det,  han har gått hemma i två och ett halvt år utan att göra något vettigt och jag har varit mer eller mindre tokig på honom men nu så har han kommit en bit på väg.

Här sitter min fina son med Nisse boy.

I kväll är det Bonde söker fru så glöm inte det snart så måste det vara dags för lite mera kärlek = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar