fredag 3 december 2010

Rött ska det va!

I dag har jag haft en toppen  fredag.
Först handlade jag sen bakade jag lussebullar så nu har jag det gjort skönt.


Här har vi en taliban som bakar bullar sa min son när han kom in sen sa han - mamma vad gammal du ser ut.
Grrrrrrrrrrrrrrrr................................
Ja sådant får man tåla jag är inte pur ung längre.
Jag har fikat med syrran efter baket och bullarna var helt okej.

Visst är mina nya skor från Tradera fina, sprillans nya skinn skor. 55 kr plus frakt så slut pris 100 kr.
Jag är så jätte glad för dessa för jag tycker dom var super fina. Vilket fynd sa mannen.

2 kommentarer:

  1. Jätte snygga skor!
    Och lussebullar - mmummms..

    SvaraRadera
  2. Sådana skor blir man glad av! Modigt att köpa utan att kunna prova, men det gick ju bra. Så fina saker du gör!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera