tisdag 14 december 2010

Inställt

I kväll skulle vi haft en slöjd träff hemma hos mej men med en som var sjuk och två som var krassliga så ställde vi in träffen för vi är bara fyra just nu.

Det som var tur i oturen kan man säga var att nu fick jag städat och fint i huset för annars är jag slö på att städa.



Just nu frossar jag i ljus och julblommor för om drygt fjorton dagar på nyårs afton så tar min jul slut och då vill jag nog inte ha så mycket hyacinter mer utan då blir det dags att börja köpa tulpaner och andra små lök krukor.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig färg du har på fåtöljerna. Vi har två liknande här i Provence och de är så sköna att sitta och sticka i tex. (men våra är beige och inte härligt rosaröda)

    SvaraRadera
  2. Mysigt med olika rosa färger på fåtöljerna. Jag frossar också i hyacinter nu. Sedan efter julen, då vill jag inte ha dem...

    SvaraRadera