söndag 12 december 2010

Intensiv lördag

I går så var det full späckat schema, först så spelade dottern fotbolls cup sen skulle jag iväg på Curling med jobbet det ni var bambi på hal is.













Efter curling så var vi och åt på ett av dom bättre julborden i Uppsala trakten.


Efter julbordet skulle vi tillbaka till jobbet och umgås men då fick jag veta att min lilla stumpa som var hemma hade blivit magsjuk och var så ynklig och då gick luften ur mej,  så jag skippade att åka i 45 min till jobbet så jag åkte hem och tog hand om den sjuke istället  det tog bara 25 min,  det var skönt för då kände jag att orken var slut för dagen.

I dag söndag tar vi alla det lugnt och gör inget vettigt alls.  Och lill pärlan är på bena igen det var skönt.

2 kommentarer:

  1. Curling ser så kul ut när de glider på skorna. Roligt att få testa...

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, curling skulle jag vilja prova. Alltid trevligt att umgås lite med sina kollegor.
    Jag gillar busmusen.
    /Anna

    SvaraRadera