måndag 20 december 2010

Skidåkning

I dag har jag äntligen kommit mej för att åka skidor, jag vågar inte så här första gången ge mej ner för backarna med längdskidor för då börjar jag göra som man gör med utförsåknings skidorna och då står jag på örona. Jag har åkt 10 varv runt våran fotbollsplan det var lagom för mej det blev ca 4 km och jag är så stolt över mej själv. (Jag kunde inte fota mej själv när jag åkte skidor så jag lånade en bild som var ganska lik )

Jag har för övrigt det lugnt och skönt och stressar inte ihjäl mej precis, går här hemma och små puffar lite.


Killarna två av tre låg så sött på soffan i dag, dom brukar inte dela soffa så detta är kul att se.

2 kommentarer:

  1. Katterna ser ut att ha det skönt :-)) De stressar inte de heller. Jag går också runt och fejar och donar i lugnt tempo. Stressen har inte kommit . Sååå skönt. Kram

    SvaraRadera
  2. Lova att vara rädd om dig i skidspåret.
    /Anna

    SvaraRadera