tisdag 28 december 2010

Min egen lilla stad

I dag har jag suttit och skapat hus, jag är väldigt förtjust i mitt ljushus och när jag fick en förfrågan om jag hade några till salu nu före jul så tänkte jag att jag ska göra några till när andan faller på.

 Nästa gång jag ska skapa i cement så har jag redan dom klara så kan jag gjuta botten till dom då.

När jag var på Rean här om dagen så köpte jag en julgranshänge på Åhlens, jag vet inte om det är plast eller annat material men jag kunde inte låta bli jag blev så kär i färgerna.
Nu så får den hänga på handtaget på min nya korg, jag tycker inte den passar i granen utan den får bli en året runt hänge.

2 kommentarer:

  1. Här ligger vi inte på latsidan ser jag. Vilka fina hus, och vilken fin pippi. Själv fyndade jag silverkulor till nyårsfirandet.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Vad du är flitig! Jag har jullov från skapandet fortfarande. EFter nyår ska julen få flytta ner i lådorna igen och då tror jag att det blir städdagar innan skapardagarna. Ateljen är bla som ett bombnedslag=inte inspirerande!
    Önskar dig ett Gott slut och ett Gott nytt år!

    SvaraRadera