tisdag 30 november 2010

Morgon stund har guld i mun

Jag har en riktigt skön fm i dag först en skön varm dusch och sedan en mysig frukost.

Efter det så tog jag och rörde ihop lite muffinssmet till Öppnaförskolan som jag har på eftermiddagen.

 Nu sitter jag och myser i kökssoffan med min stora kära Nisse katt i knä, han är lite mammig i dag.

Äntligen har en av mina söta små damer fattat galoppen första ägget.
Det är så litet och fint, på andra bilden ligger det bredvid ett ägg från en höna som värper fullstora ägg.

Hoppas resten av dagen blir lika bra.

1 kommentar:

  1. Hej Lena! Vi beställde också från Wexthuset, de var inte billigast men levererade snabbt mot faktura, helt suveränt! Jag tror att medlet kommer från USA och vi ska be en god vän därifrån att ta med sig ett gäng flaskor nästa gång han kommer till Sverige, bra present om inte annat.
    Fina ägg!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera