lördag 27 november 2010

Ingen julmarknad men Chili

Jag har inte anmält mej till nån julmarknad, känns lite konstigt när man ser alla andra slöjdare fara ut på marknader nu, men jag är lite irriterad på arrangörerna som ska ha så mkt för att man ska stå på julmarknad första advent  runt 1000 lappen. Då får man sälja otroligt bra för att man ska få några pengar med sig hem.

Jag har i dag tagit av mina chili på min planta, jag har inte vågat smaka dom ännu för jag ska ha en ganska starksort.                                                          
                                                               



Jag tänkte gå ut och hugga mej en gran i min skogsbacke i dag men då skrek dottern rakt ut INTE NU, vi brukar alltid ta in den några dagar före jul och så ska det vara.

I morgon ska jag i alla fall gå med min kompis på julmarknaderna i Uppsala city.             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar