lördag 13 november 2010

På stan jag drev tills jag såg dej

Hej hopp i lingon skogen i dag är jag glad. Min kompis som jag inte pratat med på några veckor ringde vid 11 och fick mej att kliva ur sängen.

Vi tog en sväng på stan ihop. Och gick och små shoppade.

Jag köpte två meter svart bävernylon för jag ska sy en svart jacka till mej på jullovet, jag är så förtjust i min rosa men vill ha en lite mer diskret när man går på stan tex.

Jag hittade denna julgran på Indiska och kunde inte låta bli att köpa den.

När jag kom hem från stan så började det skymma och det kändes som man ville in i värmen och mysa men först var jag tvungen att plocka undan och damsuga lite för jag vill ha det fint runt omkring mej, mannen tyckte jag var lite jobbig som inte kunde låta bli och komentera att han bara gick runt i röran utan att brysig.

Nu hoppas jag att jag får en skön kväll och kan känna mej tillfreds.

1 kommentar: