fredag 12 november 2010

1984

När jag fyllde 21 år så fick jag en fin present av min syster, ett collage hon hade gjort några och givit bort i födelsedags present så jag tror att det var så att jag önskade mej ett och fick då detta.

Temat på collaget var Jag, och när jag tittar på det så ser jag att mycket stämmer ju in fortfarande ja jag tror faktiskt allt. (oroväckande mycket pojkar med på collaget = ) men det är väl aldrig fel med söta pojkar, mer säger jag inte)

I vänster hörn kan man se en blå parfymflaska och det är fortfarande min parfym, har försökt att byta sort men det går inte alla andra blir fel.

Och här är jag själv 11 år gammal om jag mins rätt.
Jag har väldig rotation på tavlor mm så i bland blir dom liggande i ett skåp i flera år och det har denna gjort men nu så är den framme igen 
i mitt hörn i vardagsrummet jag tycker den passar här.

3 kommentarer:

  1. Roligt - och modigt! att spara sådant!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  2. Oj, detta minns jag knappt själv. Fotot på dej är från en Ålandsresa med familjen. Kul!/Syster

    SvaraRadera