fredag 5 november 2010

Favorit

När jag var var och handlade här om dagen så hittade jag en ny kofta till mej på Indiska.



 Min minsta ville vara med på bild också, Ozzy min egen nallebjörn.

Jag har hunnit med en promenad med syrran i dag det var så skönt.

Jag har städat för dottern ska ha födelsedags middag med sina kompisar i kväll så det känns fint i huset det är skönt, sen ska jag hjälpa henne med maten.

Kunde inte låta bli att ta en bild på min Teo han har så skön sov stil.

Hoppas alla får en bra allhelgonahelg.

1 kommentar:

  1. Snygg kofta!
    Och vilken fina kissar. Vår "gudomlige" hanne är lite i Ozzys storlek fast med mindre päls. Han är ingen äkta Maine coon, bara till hälften. Men han kvittrar som en fågel och han sover likadant som Teo, dvs han tar upp halva kökssoffan.
    Ha en skön helg!
    /Anna

    SvaraRadera