lördag 6 november 2010

Dagen efter

I dag är vi trötta för i går hade dottern fest med högt i tak, men jag och mannen skjutsade in dom till stadens uteliv redan efter halv elva så det blev inte så sent.

I dag går jag och plockar till baka mina saker som dottern plockade undan i går, har ni också ungdommar hemma som plockar bort era saker när deras vänner kommer.

Jag har lite färg granna saker och tydligen för mkt framme men hon borde vara van jag har alltid haft mkt färg o saker så hon borde vara hjärntvättad sen födseln.

 

Vilken tur att jag inte har köpt denna snygga tavla som jag blivit förtjust i för då hade nog den åkt ner från väggen.

Nu är det 18 år sedan min pappa dog, vad tiden går fort jag tänker inte lika ofta på honom längre det skrämmer mej att man en dag inte finns med och man ska glömmas bort men det är inget vi kan göra något åt det är tidens gång.

I kväll kommer bästa serien/program på mkt länge på Tv så glöm inte Så mycket bättre.
I kväll tolkar dom Petters musik det ska bli kul att höra dom är så bra så jag har verkligen älskat dom två första programmen.

Hoppas ni får en skön kväll, själv så slipper jag laga mat för det blev en hel del kvar sen i går så det är skönt.

Man kanske till och med ska ta sig ett glas vin.

1 kommentar:

  1. Om hundra år kommer någon garanterat att sitta och läsa dina blogginlägg och tycka att livet utanför Uppsala på 2000-talet låter jätteexotiskt. Tänk vad roligt med någon som skrivit dagbok så att vi får veta hur det var, kommer de att säga. Och vips har man sig en plats i historien. Bortglömd? Knappast!

    /A

    SvaraRadera