torsdag 4 november 2010

Kylskåps snusk

Kylskåps snusk det är vad det är, när vi köpte nytt kyl och frys för ett par år sedan så var jag noga med att köpa dom som drog minst energi men då blir dom så täta så det blir mögel i dom och jag upplever alltid kylen som smutsig och dammig. så i dag så har jag skurat ur kylen igen. Tråkigt och tröttsamt.
Nu är det högtid att börja plocka mossa och annat fint till jul.
Så när jag hade en stund ute nu på¨eftermiddagen så passade jag på att ta in mossa så det ska finnas till mina julblommor framöver och advents ljusstaken.


Jag var förbi kyrkogården också i dag och satte ljung på våra gravar så det blir lite fint, så det känns skönt att ha det gjort.

1 kommentar:

  1. Finns det något tråkigare än att städa ur kylskåp och köksskåp?
    Att gå ut i skogen och plocka mossa låter roligare. Det måste jag också försöka hinna med helgen, innan snön kommer.
    Har du sett den söta moss-stolen jag fotade i helgen? Den ligger under "Stickeventet" till höger på min blogg.
    /Anna

    SvaraRadera