måndag 22 november 2010

En helt vanlig måndag

Ja kära ni som orkar läsa mina inlägg i dag har det varit en vanlig måndag, man är seg och sitter med datorn på fm. sen for jag till mitt älskade jobb strax efter 12. och träffade miniorgruppen det är barn i 1-2 an och dom är så gullig.
Vi hade julpyssel i dag och det känns lite tidigt men dom går bara nästa vecka också sen har våra grupper jullov på kyrkan.

När jag kom hem så åt jag och barna lite mat och så blev det egen tid, barna är stora och försvinner på sitt.
Jag har suttit och läst lite Bloggar och så har jag det så skönt, drack kaffe och myser i soffan framför kakelugnen i allrummet med många tända ljus. jag känner mej helt lugn och tillfreds.

Halv åtta kom mannen hem,  först blir man störd i sin mys stund men sen känns det okej.

Ps. min oro för att jag skulle höra min tupp gala var bara obefogad oro, det hördes super lite genom golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar