måndag 15 november 2010

Måndag

Så har en dag till gått och det är bara kvällen kvar, och vilken dag sen.............. i Uppsala har regnet öst ner halva dagen sen har det varit snöglopp för resten.

Jag har verkligen problem med mörkret, jag blir sittande varje kväll utan lust att pyssla med nånting.
Det är problem för en som inte känner sig nöjd om jag inte har fått nånting gjort men jag måste lyssna på mej själv och följa det som kroppen känner så är det bara så därför sitter jag mest framför datorn på kvällen och surfar runt hos andra bloggare och så tittar jag på Tradera.

Jag läste på Aftonbladet att det var nåt företag i Norge som tvingade kvinnor att bära rött armband när dom hade mens för att det skulle vara okej att få gå oftare på toa, ja hå hå ja ja vad ska man säga dum dummare dummast.

I dag har jag inte druckit något kaffe det har jag glömt undrar om jag kommer sova bättre då?

Nu har jag i två dagar undvikit kolhydrater undrar om jag klarar att leva en hel vecka utan pasta, potatis, ris och vitt bröd det får tiden utvisa men är man bara lite envis så måste det gå.

1 kommentar:

  1. Hej! Ja det här mörkret, inte är det kul, men jag peppar mig med att det snart är december och då är det också snart vintersolståndet = snart ljusare. Eller ja, det tar väl sin tid innan det blir ljusare, men ändå...
    Såg ditt collage i ett tidigare inlägg. Blev nostalgisk, sådana gjorde jag på 70-talet, hi hi. Å parfymen, rive gauche, den hade jag också, länge länge, men jag lyckades byta till slut ;)

    Jag lägger upp dig på min blogglista, hoppas det är OK.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera