torsdag 18 november 2010

4 gånger 5

Dagens bild 4 ljus i mörkret.

Jag har fått en utmaning av jagblommar.blogspot.com som handlar om 4.

4 Tv program: Ha det blir lätt Bonde söker fru,  Robinsson, Så mycket bättre och  Halv åtta hos mej.

4 saker jag gjort i dag: jobbat, eldat, lagat lunch och gosat med katten.

4 saker jag längtar efter: Inspiration, våren, fred på hela jorden och kärlek.

4 saker på önskelistan:  Renoverad källarvåning, glasuterum, att sonen börjar jobba och en skön ny säng.

4 saker jag hatar: elaka människor, krig, sjukdomar och folk som låter sitt dåliga humör gå ut över andra.

Jag hinner inte skicka vidare denna utmaning för det tar lite tid för jag måste då lära mej hur man länkar vidare, jag vet jag är super dålig på datorer och hur bloggen funkar.



Nej nu ska jag snart åka och jobba pass två för denna dag så ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar