onsdag 3 november 2010

Julklappar

I dag har jag varit på ett stort köpcentrum i stan och shoppat födelsedags presenter till dottern som fyller på lördag och det gick ganska bra för hon är kul min dotter hon drar ut bilder på det hon önskar och var man handlar så det är ganska lätt.

Som ni kanske förstår så var det en ny bil och en egen lägenhet som jag köpte till dottern.

När jag ändå var runt i alla affärer så passade jag på att köpa några julklappar Yes.................

Jag gör för svår grej av det här med presenter det måste vara så bra och perfekt men nu har jag släppt lite på mina hårda krav på mej själv så nu känner jag mej riktigt nöjd.

2 kommentarer:

  1. Nej nej nej jag vill inte att det ska vara dags att handla julklappar, Nej nej nej det är bara......ja just det ja, det är ju faktiskt redan november, Ojdå, kanske skulle börja fundera på julklappar ändå....

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken ambitiös önskelista! fast som sagt, det är kanske rätt praktiskt för de som ska bistå önsknignarna?

    SvaraRadera