måndag 8 november 2010

Trevlig kväll

Jag jobbar på att min man och jag ska göra saker ihop och komma varandra närmre för det har varit många år nu med barn som har tagit mkt tid och vi är så olika och har inte så många intressen ihop precis.

Så i kväll så var vi och handlade ihop sen åkte vi in till city och gick på en ljus vandring som finns i stan nu, det var kallt men mysigt på något sätt, vi avslutade med att gå och fika ihop.
Jag är faktiskt nöjd för det behöver inte vara så märkvärdiga saker alla gånger.

Så tänk på att man måste jobba på sitt förhållande hela livet och inte bara i början,  barna växer upp fort sen står man här med en partner som man vuxit ifrån som bara känns ungefär som sitt eget syskon och det vill man ju inte leva ihop med brorsan alltså lite mer spänning vill man ju ha i sitt förhållande.  ( sorry brorsan mena inget illa)

1 kommentar:

  1. Jo, jag förstår vad du menar. Det är bra att hitta på saker ihop på tu man hand.

    SvaraRadera