fredag 19 november 2010

Glatt överaskad

Mamma sa här om dagen att hon hade fått tyger mm från sin syster,  i dag var jag förbi och hämtade när jag en då skulle in till stan och vaccinera min katt.



                                                                     

En hel låda med typ möbeltyger som hon har sytt kassar av som hon kallat för Tecklakassen.

Ha bra saker.

En hög med fodertyger och lite andra tyger, så fick jag en bit på ca en halvmeter grått ylletyg det var så fint och en lite mindre bit vinrött ylletyg,

Jag kan bara säga att sånt här drömmer man bara om att man ska få så tack snälla moster.

Jag fick även en trädgårdstidning av mor min för jag har namnsdag i dag och i kväll så ska jag och mannen bort och träffa våra goda vänner så kan dagen bli bättre, jo men visst jag ska ju träffa syrran och gå på promenad också.

2 kommentarer:

  1. Wow vad mycket fina tyger du fått.

    SvaraRadera
  2. så spännande att få överta en sån där hop-i-kok låda!

    Ska bli spännande att se vad du hittar på med sakerna sen!

    SvaraRadera