tisdag 16 november 2010

Nu ni

Jag har bestämt mej att nu är det dags att börja träna för ska kroppen hålla även när man blir gammal så finns det ingen återvändo nu.

Men jag ska börja 1 jan för då får jag nya friskvårds pengar på jobbet så fram till dess får jag fortsätta promenera.

Idag så var jag och köpte tränings kläder mm.

Alla som känner mej vet att jag inte tränar så ni förstår att för mej är detta en stor sak, men jag gillar att jobba med kroppen så jag ser faktiskt fram i mot att gå på gym men ska även gå på gympapass.
Mitt mål är att få en fast kroppshydda till sommaren för jag har som tur är inte problem med övervikt.

2 kommentarer:

  1. Heja Lena! Bra att köpa kläderna nu när du har bestämt dig, då slipper man liksom inte undan.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Skönt att ha ett beslut! Jag brukar alltid vara lite extra motiverad när det nya året börjar. SOm om man alltid kan göra en nystart så...

    SvaraRadera