tisdag 8 juni 2010

Lat tisdag

I dag har jag inte gjort många knop.

Jag har lyckats laga två små väskor som hade trasiga dragkedjor, jag älskar små väskor precis lagom att ha med sig det nödvändigaste i.

Denna väska har jag haft sen 2006 och det är min mormors gamla pärlemorknappar på den, dom är så vackra i verkligheten tyvärr syns inte det lika bra på bild.

Den med min lilla kisse på har jag när jag går på kattutställning, det är ett fotopapper som jag har strukit på.

På eftermiddagen så åkte jag och hälsade på min vän Tess  alltid lika kul att träffa dej och din fina familj.

Nu är det kväll och jag funderar på om det blir utflykt imorgon men det får vi se då.

5 kommentarer:

  1. Dina små väskor är jättesöta. Vilket bra sätt att använda knapparna på.
    Det nödvändigaste för mig brukar bli en allt för stor väska, man vill ju få med ett sticke också i fall om att man får lite dötid.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Vilka fina små väskor Lena! Den med knapparna var verkligen charmig!

    Men oj vad du odlar.... Såg i ditt tidigare inlägg att du är en odlare av stora mått..... Vad fint och välordnat det ser ut i växthusområdet.... Kul! Vad är du mest intresserad av att odla?

    Ha' en bra kväll!
    /Charlotte

    SvaraRadera
  3. Hej det är så kul med era kommentarer, jag blir så glad att någon vill läsa vad jag skriver.

    Jag tycker om att odla tomater det är roligast men annars är det roligare med perenner tycker jag.
    Mvh Lena

    SvaraRadera
  4. Väskan med alla knapparna är verkligen söt.
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera
  5. vad väskan är fin med pärlemorknapparna.

    SvaraRadera