fredag 18 juni 2010

Dags igen

Vad för säger matte att jag behöver det här,
jag kan inte förstå det hade jag gillat vatten hade jag blivit en Bengal.

Första gången var jag bara så här liten.

På söndag ska jag och Ozzy på utställning här i våran stad Uppsala med våra kompisar, då ska vi ha en kul dag.
Ozzy gillar faktiskt att få vara på utställning annars skulle jag inte görat. Nisse där emot tror jag inte skulle gillat så han har jag aldrig ställt ut.

I dag är det lite grått väder perfekt att bara ta en lugn dag och sitta och läsa kanske, båda mina tidningar som jag prenumererar på kom i går.

1 kommentar:

  1. Va kul!! med utställning. Lycka till ! Vi ska till Forshaga nu snart . Ja de ser ju för roliga ut när man badar dem. hi hi. Otäckt med en orm i dammen . Blä Kram

    SvaraRadera