söndag 27 juni 2010

Kompisfika

I dag har våra kompisar haft vägarna för bi så då kom dom förbi på en fika, så då kunde jag få gulla med min gudson, visst är han söt puss min lilla hårboll.

Vad gillar ni mitt kakfat i glas, lite lim och två glastallrikar och en mellan del från en gammal billig glaslampa och vips så har man ett högt kakfat.


Denna kruka håller fortfarande stilen och det luktar så gått.




Jag fortsätter att skörda Nepeta Cataria det är den riktiga kattmyntan som får katterna att bli tokiga, många kallar kant Nepetan för kattmynta men den är inte lika bra.

3 kommentarer:

  1. vilket häftigt kakfat! Tänk vad man kan göra! Finns det speciellt glaslim eller vad har du använt för något?
    /Efwa

    SvaraRadera
  2. Ja, det var verkligen ett fint kakfat. Imponerande! Vad är det för slags lim du använt?
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  3. Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vilket lim men det var men det var något slags två komponents lim som mannen hade.
    Lena

    SvaraRadera