lördag 19 juni 2010

Bröllops yra

Nej inte mkt här i alla fall.

Jag har valt att visa mina saker som jag tycker om på balkongen istället.
Först ut är min vackra mandel kvarn i härlig turkos färg, vad jag saknar dom gamla sakernas vackra detaljer på nya saker. På samma hylla står ett litet tre i rad spel som jag hade dille på att göra för några år sedan.

Jag har tre vackra vägg krukor gjorda i dekopage teknik köpta på trädgårdsmässan, servetterna är från våran duktiga Uppsala konstnär Kerstin Landström.

  Detta söta keramik hjärta har min dotter gjort för ett antal år sedan i jul klapp till mej.

Den här lilla sötnosen fick följa med mej hem från en resa till Österlen för två somrar sedan, köpt på torget i Simrishamn.

2 kommentarer:

  1. Fina saker!
    Här råder inte mer bröllpsyra än att jag sitter med en brudklänning framför symaskinen. Snart klar. =)
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken fin mandelkvarn! Jag är just på jakt efter mandelkvarnar och kaffekvarnar... ska nog buda på tradera och se om det finns någon lycka. Har dock aldrig gjort det förr så det blir ju spännande.

    SvaraRadera