torsdag 26 augusti 2010

Vinterkängor

Jag har nu klarat av min näst sista arbetsdag för denna vecka.

Två av våra fyra katter har fått vaccination i dag så nu är det bara en kvar framöver.

Nu har mina kängor kommit som jag skickat efter från Brandos ett par diskreta Dr Martin.


Fast i dag känner jag mej inte så vild och galen och då är det svårt att matcha sådana kängor, man måste vara på humör för att använda dessa färg glada saker. Dom är super sköna så det kommer nog fler av denna modell men då i någon annan färg eller mönster. men jag har bara råd att köpa ett par per år.

3 kommentarer:

  1. Väldigt diskreta, verkligen, hi, hi....
    Men snygga! Skulle inte våga själv ha såna...

    SvaraRadera
  2. Ååååh! De kommer bli skitsnygga till din annorak. Passar bar till de randiga benen.
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Wow vilka häftiga!! Den kommer att bli skitsnygga till din jacka i vinter.

    SvaraRadera