onsdag 25 augusti 2010

Ledig dag

Onsdagar är min lediga dag utom var fjärde för då jobbar jag.

Så i dag var det min första lediga onsdag för terminen och lönedag, visst låter det farligt.

Röda korset här kommer jag!
En bra och stadig korg för ynka 30 kr.

Vilken prinsessa kan leva utan en pigtittare inte jag. den var så söt och fick mej att tänka på den jag hade som barn. och ynka 50 kr för denna lilla skatt.

Ny vedkorg behövde vi och denna hade ett litet spånband i botten borta,
men stadig och bra för övrigt och 30 kr.
Ozzy älskar vedkorgar och blev så glad för att den hade kommit in igen,  för den är lika som den vi har.


Det bästa av allt en rullhylla det behöver väll alla i sin läshörna och 75 kronor, hjulen saknar gummi i mitten som gör att den rullar tyst och mjukt men min ska inte rullas runt så den är helt okej och så har den hyllor på båda sidorna så den sväljer mkt böcker.

Ja jag kommer fortsätta att tjata om det här med begagnade saker, jag skulle köpa ny vedkorg i höst och dom brukar kosta runt 200 och uppåt så jag sparade 170 kr, själv klart så har inte alla tid att kolla på sekundhand eller blocket när man behöver saker men dom som orkar hålla ögona öppna kan spara mkt pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar