lördag 14 augusti 2010

Miss i planeringen

I bland är man trött när man gör saker tex min brevlåda.
Efter jag lackat den såg den ut så här.
Decopage klistret blev vitt och färgerna var ju målade med turspenna  så dom flötut,  så hur jag trodde att det skulle hålla i solen framöver det vet inte jag.

Efter att blivit väckt flera gånger i natt av mannen som hade så ont så svetten spruta stackarn så tog jag och gjorde om den nu på morgonen så nu är den målad i hobbyfärg.
Tyvärr så trodde jag inte på att jag skulle klara av att måla en bil på frihand så nu får den vara så här.

Mannens fot ser ut som en svullen gurka han har svullnad på båda sidorna om foten , vi lindar den rätt hårt och så ligger han på soffan med den i högt läge den gör lite mindre ont nu.

2 kommentarer:

  1. Tjenare pa andra sidan klotet,har ar det bara fint och vi halsar den nya brevladan valkommen. Manga kramar fran oss bada.Lite problem med bokstaverna med thailanskst skrvibord.......puss puss och vi haller tummarna for Nicke pa mandag.

    SvaraRadera
  2. Kul med home made brevlåda//Britt

    SvaraRadera