lördag 28 augusti 2010

Höstkollektionen.

Höstkollektionen  fortsätter och nu har jag sytt en klänning-tunika i samma mönster som jag använt förut och jag har satt en liten brodering på framstycket som jag fått det har blivit som ett tema på det jag syr till höst/vintern.


Det är samma tyg i klänningen som dom lila byxorna som jag sydde sist, dom har jag nu tagit bort jeans tyget upp till på det blev för klumpigt och så satte jag dit muddtyg.

Det är så kul att sy kläder särskilt när man vet att man är helt ensam om detta plagg.

2 kommentarer:

  1. Jättefint tillsammans med de häftiga kängorna, och Tack för alla gulliga kommentarer på min blogg.

    SvaraRadera
  2. Hej! Mycket fint! ÄLskar färgglada kombinationer. Och dojjorna! I love them! Jag har ju ett par svarta Dr Marten med en pinuppa på, längtar tills det är dax att sko på sig dem och det är snart eftersom det börjar vara höstigt här nu...

    SvaraRadera