söndag 15 augusti 2010

Söndag

Då har en helg till fortlöpt.
Jag har inte gjort så mkt denna dag, en kompis ringde och ville ha nån att prata med om ett trädgårds projekt så då var jag där en stund och hann fika också innan det var dags att åka hem och gå på fotboll dottern hade första matchen i dag efter uppehållet.

Jag har ett problem jag kan inte hålla på med hantverk utan att det måste bli något, om jag till ex börja med något jag aldrig gjort förut så måste det resultera i något kan inte bara träna och sedan kasta.

Jag brukar tälja i bland, en hängare av nån kul gren eller en dörr stängare till en bod typ, jag har gjort en liten höna av en gren som jag måla och satte på hönshuset som dekoration.
Nu denna helg så har jag inte gjort så mkt för jag ville vara nära min man så jag kan hjälpa honom när han behöver så då tog jag en liten trälist som satt på dotterns student plakat och började tälja på den men nu så har jag problem för jag vill ju förstås göra något av den då.

Men vad ska jag ha denna pinne till den är ca 2 cm bred och kan bli hur lång som helst för pinnen är ca 1m  är det någon som kan komma med ett förslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar