lördag 7 augusti 2010

Höstklänning


Min favorit klänning som jag använt flitigt hela sommaren,  nu när man ska börja jobba snart så tänkte jag att jag behövde sy en höst variant av det mönstret så det har jag gjort i dag det tog ca 6 timmar men nu är den klar.


Det blev en blå variant som jag gjorde lite kortare så den blir tuff till mina stora jeans och en t-shirt under, jag blev riktigt nöjd med resultatet.

Då har jag kommit en bit på höstgarderoben, fast jag konstaterade när jag städade garderoben här om dagen att jag behöver inte köpa något nytt utom några långärmade t-shirts.

5 kommentarer:

  1. En fin höst klänning//Britt

    SvaraRadera
  2. Men oj, den var verkligen fin!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Du är händig du! Snyggt resultat.
    Fortsatt trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera
  4. Så fint!!! Kanske får man se den på?

    SvaraRadera
  5. Ååh vad snygg den blev. Sommarklänningen är också väldigt fin. Den går säkert att använda på hösten också. Lila är väl en av höstens färger.

    SvaraRadera