måndag 16 augusti 2010

Höstblommor



Jag ser dessa blommor som mina höstblommor. Jag älskar Floxens doft, liksom kryddig på något vis.

Denna Rudbäckiga som blir riktigt hög är fin med sitt gröna öga.

Jag har bara en Dalia och jag tycker inte att den är särskilt fin den ser lite ut som den är regnskadad.

Jag beställde tre st från Odla i våras, en ruttnade, en ville inte växa upp fast den är hård och fin i roten och slutligen denna som inte ser särskilt fin ut i verkligheten. Det var kanske sista gången jag försöker med Dalior för det blir alltid fel med dom för mej.

Denna Perukbuske är så fin.

Det var en liten titt på några fina växter nu.

2 kommentarer:

  1. Håller med, flox är jättefint! Men vilka fina växttorn du har! De var verkligen ursnygga:)
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  2. perukbusken var fantastisk. Nej, tyvärr jag bor en bit söderut. Strängnäs för att vara exakt /Y

    SvaraRadera