tisdag 4 maj 2010

Till slut

Jag har mkt länge, i flera år letat efter en stor röd Mazetti  plåtburk och jag vill att den ska vara stor.

I dag när jag skulle åka och köpa blomjord så tänkte jag att jag tar en runda till Röda korset också det var så länge sedan, och där stod den min plåt burk och den sa till mej ta mej med hem och jag blir din för evigt.


Jag tänkte det är en mening med allt, jag hade inte tänkt åka förbi Röda korset men gjorde det ändå, den blev min för 250 kr och det är nog ganska hyfsat pris för på Tradera har dom gått för mer.

Nu vill jag bara ha en hylla i kök/allrummet där jag kan ställa alla mina fina saker som jag bara tycker så mkt om så jag alltid ser dom och har nära till dom för dom ska användas. Undrar vad jag ska ha i min fina nya burk kanske godis gömma som bara jag vet om.

2 kommentarer:

  1. Tack för komentaren hos mig. Jag är en positiv person och tror att livet blir lite roligare om vi försöker se ljust på det även om vi har tandvärk =)
    Hrm.. jag trodde alla mazetti-burkar var likadana. Kungen finns inte med på min burk utan där står det MI mazetti istället. Kul att hitta det man sökt. Diska den bara inte i diskmaskinen som min mamma gjorde "skrattar" Hade hon inte gjort det hade jag haft två burkar och vem vet kanske fanns kungen på den andra / gittan

    SvaraRadera
  2. Grattis till burken. Den är jättefin.
    /Anna

    SvaraRadera