söndag 30 maj 2010

Solen skiner i Uppsala i dag.

Jag vaknade till sol efter allt regnande i går, vi var borta hos kompisar i går kväll och dom skulle grilla maten till oss det var så man inte kunde hålla sig för skratt när herrn i huset stod under ett parasoll och regnet öste ner medan alla gäster satt inne i stugvärmen och drack drink och välkomnstugg.

Jag har skördat min första gurka för sesången i dag det känns tidigt för mej.

Jag köpte så gullig termometer när jag var på resan här om dagen den är i plåt och passar bra i mitt lusthus.


Nu ska jag till bringa min dag ute i trädgården och på eftermiddagen blir det fotboll.

2 kommentarer:

  1. Vad fint att arbetet börjar ger frukt, jag menar grönsaker. =)
    Vad fina dina kycklingar är, jag ska hålla tummarna för att de tveksamma är hönor.
    /Anna

    SvaraRadera