tisdag 25 maj 2010

Grus och grus och ännu mera grus

I dag har jag skottat ur två stora släp kärror med grus som mannen var och hämta åt mej.

Först fyllde jag på runt alla pallkragar och den lilla smatten mellan växthusen.

Sen fans det grus kvar så då blev det till att fylla på bakom min lilla kulle som jag byggde upp i höstas.

Jag är så nöjd jag har gått runt med ett stort leende på läpparna hela dagen tänk så mkt man orkar när man vill, jag trodde jag skulle vara alldeles led bruten så här dags men det känns bra bara lite öm i handlederna.

Ska jag vara ärlig så drog jag mej lite för detta jobb, för jag trodde det skulle vara tungt och jobbigt men det gick som en dans.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du har verkligen all rätt att vara nöjd ... och ett glatt leende smittar oftast av sig! *ler*

    SvaraRadera
  2. Men va fint det blev! Gick som en dans? Phu, jag tycker det är jobbigt att släpa grus, hihi! Tack söta du för kommentaren! Ja han är ju bara bäst lilla sötisen, älskar mitt nya utekök/Cirkuskiosk, inte så vackert än men snart så! Och framförallt ska det bli skönt att stå där ute och laga mat! Kram på dig finaste lena!/tess

    SvaraRadera