torsdag 27 maj 2010

Födelsedag!

I dag är det min dag och brosans och alla andra som fyller år.
Jag blev väckt av dotter och man kvart över åtta. ( jag sov inte låg och undra när dom skulle komma)

Jag åkte till staden vid lunch, jag började med att bjuda mej själv på lunch på Saluhallen i stan.

Sen så bar det av till vårat Museum, Upplands museet det var det ingen höjdare jag önskade att det blev lite nytänkande där.

Sen blev det dags för lite fika
hjärtat i koppen värmde, jag kände att jag behövde det just då.

Jag passade på att titta på dom vackra Kastanjerna nere efter ån i Uppsala



En tur in i Domkyrkan blev det också, jag kände att jag ville tända ett ljus för en när och kär person som jag saknar.


På kvällen kom familjen och grattade brorsan och mej hemma hos oss




Jag fick också vara med på en bild

Jag fick så fina presenter och pengar så jag är jätte tacksam, tack gulliga ni.
Katten ingick inte i presenterna.

Det här var min dag,  i morgon är det någon annans.

1 kommentar: