onsdag 26 maj 2010

Tandläkarn

Ja ha då har man gjort det för ett år fram åt om inget händer oförhappandes. Jag känner mej alltid lika nöjd när det är gjort och jag fick beröm för att jag sköter min mun så väl. det ni.

Sen har jag hunnit promenera med syrran och fikat så mysigt.

Jag passade på att köpa kant stöd eller vad jag ska kalla det på Bauhaus i dag som jag satte runt grusbädden vid pallkrage odlingen, det var i kraftig järn och var lätta att slå ner i marken 120 cm långa och 10 cm höga och dom kostade 129 kr st det gick åt 11 st  jag räknar med att dom ska hålla i många år. 
Nu är det klart och jag har pyntat nere vid växthusen det är så fint. 
Kolla vad jag har i mitt träd en silver tiger det ni och vet ni vad i morgon är det en alldeles speciell dag men det ska jag berätta om då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar