lördag 15 maj 2010

Snigel slem

Är det någon som vet hur man får bort snigel slem från händerna, Man får skrapa bort det när man tvättar händerna, det är ju dumt att ta i dom små eländena men jag hittade 22 st när jag i kväll gick för bi min lilla sur jords rabatt så då tog jag och plockade dom i handen.

Sen blev det till att gå och hämta saxen min speciella mördar snigel sax så jag tog en runda i trädgården men dom finns nästan bara i ut kanten av trädgården där det är ruffigt så det blev till att klippa 82 st till BLÄ,
men sen brukar det av ta det är alltid första mördar jakten som ger så många.

Annars har vi haft en underbar dag i dag 22 grader varmt och en hel dag i trädgården med mkt jobb av alla dess slag. jag kom in  kl.20.30 så nu är man allt lite trött och sol bränd.

Jag tror jag gör som katten och går och knyter mej, sov gått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar