måndag 17 maj 2010

Ingen förstår mej =(

Jag gillar det udda på mkt. idag så var jag tvungen att måla taket på växthuset för det är 40 grader där inne så jag tog gammal tak färg och satte igång, och jag blev så nöjd.

Vad har du gjort sa mannen, du kunde väl använda en färg som går att spola av, vad för då sa jag det måste ju målas, det ska vara där.
Jag tycker det är fint sa jag.

Om man ska köpa en termos mugg så väljer jag den prickiga med min man väljer den stålfärgade, och jag har för länge sedan lärt mej att det är hans stil men han kan fortfarande inte förstå mej.

3 kommentarer:

  1. Här har du en som förstår dig! kram susanne

    SvaraRadera
  2. En till som förstår dig! Det blev ju himla snyggt!

    Kram och tack för fina kommentarer hos mig!

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, det var en kul takmålning! Och visst är det så att smaken är som baken;)
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera