måndag 31 maj 2010

Bilar

Titta vad jag hittade i trädgården i går. Det kom hem en container från Texas i fredags.

Min man och jag delar trädgård men jag försöker mota bort bilarna som smyger in i trädgården för jag tycker inte dom är så fina i dessa skick.

Jag älskar också häftiga bilar så är dom fina så får dom gärna stå som små pärlor.

Vi har en hel uppsjö av bilar hemma och massor av amerikanska bildelar om det är något ni behöver = ) men tyvärr inte så många bilar i bättre skick.

Kycklingar fick i går på dagen vara i vårat gamla luggslitna hönshus dom var lite vilsna för det var lite större än kanin buren som dom bor i inne.

När jag slutade med höns för 3 år sedan så lät jag mina redskap stå ute i boden så nu har jag lite och plocka undan.

2 kommentarer:

  1. Har ni möjligtvis en fin kombi till salu för en familj i flytt?
    /Lina

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Hittade hit via Börjefrids blogg!
    Kul att vi delar flera intressen, pyssel, hem o bilar, hihi :-)
    Är det en Fairlane som står på bärgaren överst? En mycket fin modell tycker jag som jag nästan blev ägare till för 10 år sen.
    Nu har jag en 55:a Desoto...

    Hälsn Jolin

    SvaraRadera