måndag 22 februari 2010

solhatt och kapribyxa

I dag har jag varit inne och sytt färdigt sommar stassen, det blev en kapribyxa med gumikarossa i midjan och en liten solhatt.

Solen sken som i Karlstad här hemma i dag och jag gick inte ut, det känns lite dumt så här efteråt men nu har man ingen större lust och solen är borta.

I morgon ska jag jobba så det är tur så man inte fastnar i symaskinen.
Jag undrar vilket projekt på sy fronten som ska ta tags i på onsdag. jag har det gula jearsy tyget med lila elefanter som jag är sugen att börja med. det ska bli en klänning.
eller så ska jag sy i det lila bomulls tyget (det är samma som jag sydde sjalen i) det ska kanske bli en rolighets klänning eller kanske ett par stora byxor med drag sko vid foten.

1 kommentar:

  1. Jättefint...och sjalen du sydde blev supersnygg! Själv syr jag tygsmycken fortfarande..det va så kul!

    Kram

    SvaraRadera