söndag 28 februari 2010

Skön söndag

Denna förmiddag har jag bara tagit det lugnt och suttit och gjort klart saker som aldrig blir helt färdia, så nu har jag sytt i knappar och lagat en schal.

Snön har börjat glida ner från vårat tak med några härliga dunsar som fick oss att hoppa till i går kväll, det kan man se som ett vår tecken kanske. Just nu är det så tråkigt ute bara grått grått och så kommer det lite snö i bland. Usch ge oss SOL.


 
För att livet ska kännas lite lättare just nu så visar jag en bild serie på min underbara vallmo som jag följde en dag under sommaren 2009.

1 kommentar:

  1. EN helt underbar vallmo du har där, och så vackert den gör sig mot bloggen:-))

    Kul, att vi hittat varandra, vi ses igen. Jag ser fram mot mera trädgårdsbilder hos dig.

    Kan aldrig få nog:-))

    Ha en gokväll. H.

    SvaraRadera