torsdag 4 februari 2010

Nu är den här!

Äntligen så har den kommit, jag har väntat i flera veckor och varje dag gått in på stoff och stils hemsida för att kolla om vår katalogen har kommit.
Nu har jag suttit både på lunchen och kvällen och tittat i dom så jag har fått ont i nacken.
Det var inte massa tyg jag ville ha, men  en del blev det allt på önskelistan så nu blir det spännande att samla i hop allt som man vill köpa och se hur mkt pengar man har, sen börjar det svåra ta fram rödpennan och börja stryka.

2 kommentarer:

  1. Jag har precis suttit och tittat och önskat mig tyger ur den katalogen. Får precis som du stryka över sedan, så att det slutar med en lagom kostnad...

    SvaraRadera
  2. Visst blir man inspirerad, om jag bara var lite bättre på att sy!
    Ha en skön helg!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera