torsdag 25 februari 2010

Lön

I dag på eftermiddagen har jag varit ledig så då blev det att åka till stan som ligger 7km bort, Uppsala.

Först var vi och åt Lunch på Panini det är dotterns favisställe och jag hade båda ungdomarna med så det var mysigt. men sen gick jag själv och handla för man har lite olika smak, jag slank in på Ohlsons tyger men det jag behövde fanns inte men tre bitar i stuv hörnan fick följa med hem. ett gult regntyg 150 x 150   10kr, en liten bit vit velor 10 kr och 3m lila stickat bomulls tyg för 70kr. och ett fint klänningsmönster.


Sen var jag förbi Indiska det är en av mina favorit affärer där hittade jag  nylonstrumps leggins i glada färger.
Turkos, lila, ljusgrå och stark rosa.


Jag var förbi Ica Maxi på vägen hem och då hitta jag en sudokubok det kör jag i sängen varje kväll innan jag somnar.

 När jag kom hem så låg det lite bra tradera vinster i brevlådan.

  
Nu säger jag som när man spelar kort jag sitter nöjd.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du tittade in till mig. Vilket snyggt mönster du fick tag på. Ska bli kul att se hur det blir när du sytt av det. Jag lägger en länk till dig om det är okej?

    SvaraRadera