fredag 12 februari 2010

Kläder & chokladmouss

I dag har jag jobbat till lunch sedan träffade jag min kompis och år lunch med henne, där träffade jag även dotterns killes mamma hänger ni med, hon är jätte gullig.
 
Vi gick och tittade lite i affärer sedan och helt plötsligt ramla jag över en del kläder, först en jeans kjol på Indiska och en fin klänning på Joy där var det halva rea priset så klänningen gick bara på 250 kr för en fin klänning, och så hitta jag ett par gula strumpbyxor som kostade 9 kr på rea och fina randiga tights på Flash.

 

När dotterns kille kom ut till middagen så hade hans mamma skickat med chokladmouss gissa om familjen blev glad den var jätte mumsig. tack snälla.

Nu ska vi sitta och ta det lugnt framför tv i kväll och dricka upp det goda vinet som är kvar i dunken sen mannens herrmiddag förra fredagen.
Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar