söndag 21 februari 2010

Snö och åter snö

Jag vaknade halv elva, då brann det i kakelugnen och dottern var ute och skotta. tror du jag fick dåligt samvete.

I går kväll satt jag framför tvn hela kvällen och sydde på min nya sjal. det tog hela kvällen för jag sydde för hand
det var så ro givande. och jag blev så nöjd, det blev precis som jag hade tänkt.

Bror min med fru kom ut och kvälls fika, det är så skönt med dom som man inte måste göra sig till för utan dom bara kommer och smälter in i röran = ) men dom är ju min familj så lika väl som ungarna så är broschan och fru mina närmaste.

 
Jag är en riktig sjal tjej, har sjal hela vinter halvåret, och nu när det snart är vår så måste man ha en tunnare sjal nu kör jag med tjockare hemstickade eller pasminasjalar.
Jag gillar kläder man blir glad av och denna lilla skapelse blir jag = ) av.
Vår garderoben går i år i lila och gult och rosa förstås den färgen kan jag nog inte någonsin vara utan men det ska vara dom starkare färgerna som ceris.

Ha en bra dag det tänker jag ha , tänk glada tankar så blir du glad.

1 kommentar:

  1. Ett varm tack, kul att vi känns som en del i familjen för så känner vi att ni är hos oss också !! Kram från Broschan och svägerskan.

    SvaraRadera