fredag 5 februari 2010

fredag

Idag har det varit en vanlig dag, först handlade vi jag och mannen.
Sen så blev det promenad med syrran och hunden.

Vi brukar fika hos henne efteråt och få en trevlig pratstund om både stort och smått.  det är skönt att ha en stora syster som man kan prata med. Hon vet ju allt om en och har ju delat samma uppväxt.
Tack syrran.
Men nu väntas det herrmiddag här hemma så jag ska fly fältet ett par timmar hade jag tänkt. Jag ska ha fredags mys med min kompis och lets`dance, det blir nog att ta med stickningen för jag är inte så intresserad av dans program.

Hoppas alla får en skön kväll.

2 kommentarer:

  1. Såg att du äntligen fick katalogen från stoff & stil!
    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmmmm...choklad!
    Och systerskap, så fint! Jag saknar min...

    SvaraRadera