onsdag 17 februari 2010

Os

                                                                      Här tittat vi på Os.

Jag har jobbat hela dagen med sopplunch.
Jag träffade en dam som jag inte pratat med på ca 35 år, hon är en sådan glad och gullig person.
Dom är så härliga våra sopplunch gäster jag bara älskar dom allihopa.

En dag kvar sen går jag på halv sportlov det ska bli så skönt, då kanske man kan bli frisk från en riktigt jobbig förkylning.
Lurvas (Teo) är inte lika intresserad att titta på sport som husse, han vill bara utöva sport, han utövar sporten  Hunting som finns i flera former allt från två bens hunting till fyrbens hunting med svans (jag kan berätta för er som inte är bekanta med sporten så två ben och fyrben gäller det som jagas). Jag kan som stolt matte meddela att han har Mvg i båda grenarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar