söndag 31 oktober 2010

Söndag och innedag

I dag har jag inte gjort mkt men det måste man inte alltid.

Mamma var förbi med lite saker hon ville bli av med.

Dom här små gullnosarna fick flytta till mej katten har jag sett hemma sen 70-talet så det är lite nostalgi plus katter gillar jag ju skarpt men fågeln vet jag inte riktigt vi får se vad det blir av den, och en hel del andra habra saker.

Och så fick jag ett paket som innehöll The.

Jag kommer nog vara inne hela dagen känner mej inte sugen på att vara ute.

1 kommentar:

  1. Ibland önskar jag att jag också kunde krypa upp i soffan med en kopp te och en god bok en hel dag - men har man en livligt och promenadberoende hund så får man snällt ge sig ut oavsett humör och väder.
    Ha det gott!/Laila
    PS. Varför inte så krasse i fågelryggen?

    SvaraRadera