tisdag 19 oktober 2010

Snacka om att leva i nuet

Jag har funderat lite över hur lätt jag har att glömma gårdagen och bara leva i nuet, det är ca 8 veckor sedan vi hade sommar och när jag tänker till baka så känns det som det är hur länge som helst jag minns inte sommaren.

Jag tittade på bilder som jag tog i somras på trädgården.





Minns ni att vi hade några riktigt sköna sommar kvällar, då passade jag på att sitta ute och mysa.

Allt som man var med om i somras ska vi ju leva på hela den kalla vintern och jag som inte mins nånting om jag inte tittar på mina kort.

Ja det var skönt att titta på kort för i dag har det regnat hela dagen och det känns så grått och dystert.

Vilken tur att jag har så bra jobb för i dag var det öppenförskola så då fick jag träffa alla underbara föräldrar och barn.

1 kommentar:

  1. Innan jag började blogga råkade jag ofta ut för samma sak men bloggandet liksom skärper uppmärksamheten på det som händer i och kring trädgårdslivet. Dessutom har jag blivit bättre på att dokumentera i foton det vi upplever.
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera